1. Definitii

DASK – este o linie de business de comert electronic a societatii DASK COSMETICS SRL (in continuare „DASK”, „societatea” sau „vanzatorul”) cu sediul in Vaslui, Str. Delea nr. 11A, judetul Vaslui, avand numar de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului J37/54/2021, CUI 43582662;

SITE – domeniul www.da-sk.ro (in continuare denumit si „Platforma de comert electronic” sau „Platforma DASK);

SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale Site-ului, care acorda unui client posbilitatea de contracta prin mijloace la distanta produsele disponibile spre vanzare intr-o anumita perioada de timp pe Platforma DASK;

CLIENT – Persoana care are sau obtine acces la Serviciu. Pentru claritate, regula generala este aceea ca notiunea de client se refera la calitatea de consumator, asa cum aceasta este definita de prevederile legale in vigoare. Prin intermediul acestui document partile inteleg si accepta faptul ca atunci cand clientul este persoana juridica, relatia juridica va avea la baza dispozitiile Codului Civil referitoare la raporturile intre profesionisti;

COMANDA – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Client prin intermediul caruia Clientul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona produsele disponibile spre vanzare pe Platforma DASK.

DOCUMENT – intregul continut al prezentului contract la distanta aplicabil tuturor raporturilor stabilite cu Platforma DASK.

COMUNICARI COMERCIALE – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi, nelimitativ: e-mail/SMS/telefonic) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ai achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse preferat sau adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

DATE CU CARACTER PERSONAL – orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numar de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc. Datele cu caracter personal prelucrate in vederea executarii acestui contract la distanta sau pentru orice interactiune a unei persoane vizate cu Platforma DASK vor fi tratate in cadrul Politicii de Confidentialitate.

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL – inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal. In relatia cu Platforma DASK, calitatea de operator de date este detinuta de DASK COSMETICS SRL.

CONSIMTAMANT – al persoanei vizate inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate; 

PRELUCRARE – orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);

PRODUS COSMETIC – conform definitiei prevazuta de Regulamentul 1223/2009, orice substanta sau amestec destinate punerii in contact cu partile externe ale corpului uman (epiderma, zonele cu par, unghii, buze si organe genitale externe) sau cu dintii si mucoasele cavitatii orale, cu scopul exclusiv sau principal de a le curata, de a le parfuma, de a schimba aspectul acestora, de a le proteja, de a le mentine in conditii bune sau de a corecta mirosurile corpului.

Nota: Produsele de pe Platforma DASK vor intra in sfera acestei definitii doar daca sunt tratate in descrierea de produs afisata pe Site drept produce cosmetice. In caz contrar, se va considera ca produsele intra in categoría nealimentare, conform legislatiei si practicii in materie de cosumatori.

  • General

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare a Siteului de catre Client. Te rugam sa parcurgi cu atentie acest document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate catre DASK.

2.2. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil www.da-sk.ro.

2.3. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul Document privind termeni si conditiile, va trimite un e-mail pe adresa office@da-sk.ro cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.

2.4. Platforma DASK este adresata doar Clientilor persoane fizice care au cel putin 18 ani ale caror conturi nu au fost suspendate de catre Vanzator, indiferent de motivul suspendarii. Devenind Client, persoana declara faptul ca intruneste conditiile mentionate mai sus.

  • Politica de confidentialitate

3.1. Depunem toate eforturile pentru a te asigura ca protejam si respectam confidentialitatea datelor tale cu caracter personal prin implementarea masurilor necesare prevazute de reglementarile in vigoare privind protectia datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protectia datelor si Legea nr. 190/2018 privind aplicarea Regulamentului dar si bunele practici in materie si recomandarile Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Pentru mai multe detalii, te invitam sa parcurgi in integralitate Politica de Confidentialitate.

  • Politica de vanzare online

4.1. Produse

4.1.1. Vanzatorul poate publica pe Platforma DASK informatii despre produse, si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre partenerii sai, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

4.1.2. Produsele disponibile spre vanzare pe Platforma DASK sunt, ca regula generala, produse cosmetice sau produse nealimentare asociate industriei produselor cosmetice.

4.1.3. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

4.1.4. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Vanzatorul nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari neesentiale ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale (cu titlu de exemplu, mentionam nume/denumire eronate, sediu si alte aspecte similare).

4.1.5. In cazul putin probabil in care Vanzatorul nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul. Vanzatorul asigura Clientul de faptul ca astfel de situatii nu sunt frecvente si ca intervin strict pentru a evita crearea oricarui disconfort Clientului. Motivele care stau la baza unor astfel de notificari includ, nelimitativ: situatia in care lotul prezinta neconformitati, produsele au fost deteriorate in timpul transportului de la furnizor spre Vanzator sau daca au fost semnalate mai multe neconformitati/disfunctionalitati ale produsului de catre alti clienti sau de catre furnizorul produselor. DASK cauta intotdeauna optiuni astfel incat Clientul sa poata intra in posesia produsului dorit sau a unuia similar, putand sa ofere, in astfel de situatii, urmatoarele alternative:

4.1.5.1. anularea comenzii sau scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat;

4.1.5.2. achizionarea unei variante din aceeasi categorie de produs.

4.2. Comanda online

4.2.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat exclusiv pe Platforma DASK. Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. DASK poate modifica oricand preturile, ofertele, cantitatile conform criteriilor interne (stocuri de materii prime, disponibilitate stoc si personal etc) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. DASK nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate, cu exceptia cazului in care pretul afisat este unul derizoriu, urmare a unor probleme tehnice;

4.2.2. Clientul nu este conditionat sa creeze un cont atunci cand plaseaza o comanda, avand libertatea sa decida daca va continua cu facturarea fara a i se genera un cont individual sau sa decida ca relatia stabilita cu Vanzatorul este una relevanta si sa isi creeze un astfel de cont care ii poate facilita pentru viitor interactiunea cu Platforma DASK.

4.2.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, acesta intelegand si fiind de acord sa opereze anularea comenzii si implicit, incetarea contractului la distanta daca datele furnizate nu pot fi validate de catre Vanzator anterior expedierii comenzii la destinatia indicata de Client. Intr-o astfel de situatie, Clientul intelege faptul ca Vanzatorul se afla in imposibilitatea de a onora comanda plasata.

4.2.4. Comanda online este confirmata de catre Vanzator in termen de 24 de ore de la momentul plasarii, telefonic sau daca Clientul nu poate confirma la numarul de telefon furnizat, prin intermediul adrese de e-mail pusa la dispozitie in vederea incheierii contractului la distanta. In ipoteza in care Clientul nu raspunde la telefon/e-mail sau nu contacteaza prin mijloacele disponibile Vanzatorul, devin aplicabile dispozitiile art. 4.2.3 de mai sus.

4.2.5. Comanda online poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului:

4.2.5.1. Clientul solicita acest lucru in scris, trimitand un e-mail pe adresa office@da-sk.ro, mentionand clar solicitarea si numarul comenzii;

4.2.5.2. Clientul renunta la un produs din comanda si notifica DASK inainte de expedierea comenzii;

4.2.5.3. Clientul doreste sa modifice adresa de livrare, daca acest lucru mai este posibil luand in calcul statusul livrarii;

4.2.5.4. Clientul doreste sa aduca modificari neesentiale facturii emise, caz in care vor fi aplicabile conditiile art. 4.1.4 de mai sus;

4.2.5. In cazul putin probabil in care exista diferente intre numarul de produse comandate si continutul coletului, Clientul contacteaza Vanzatorul telefonic sau pe adresa de e-mail (date precizate in prezentul docments) in maximum 48 de ore de la momentul livrarii (cu informatii si fotografii). In caz contrar, se considera ca numarul de produse livrat corespunde cu numarul de produse comandate;

4.2.7. In cazul in care comanda plasata are o valoare mai mare de 1000 lei, Clientul poate fi contactat de Vanzator in vederea achitarii unui avans de minim 30%pentru comanda plasata;

4.2.8. Vanzatorul poate refuza o comanda chiar si fara o notificarea prealabila adresata Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

4.2.8.1. esuarea / invalidarea comenzii online;

4.2.8.2. furnizarea de date incomplete sau incorecte de catre Client care nu au putut fi obtinute de catre Vanzator ulterior plasarii comenzii;

4.2.8.3. livrari consecutiv esuate din culpa Clientului (ipoteza aplicabila pentru 2 livrari esuate din culpa Clientului in decursul a 12 luni);

4.2.8.4. plasarea si renuntarea nejustificata la mai multe comenzi (ipoteza aplicabila pentru plasarea si renuntarea nejustificata la 3 comenzi in decursul a 6 luni);

4.2.8.5. Clientul foloseste Platforma DASK intr-un mod neconform uzantelor normale si bunei-credinte sau isi exercita drepturile in scopul de a vatama sau pagubi DASK  intr-un mod excesiv si nerezonabil, contrar bunei-credinte;

4.2.9. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat, suma respectiva va fi rambursata de catre Vanzator in maxim 14 zile de la data la care a luat cunostiinta de renuntare;

4.2.10. In cazul rezolutiunii sau, dupa caz, rezilierii contractului din culpa DASK, daca Clientul a efectuat plata in avans, prin transfer bancar confirmat, suma respectiva va fi rambursata de catre DASK in maxim 7 zile de la momentul rezilierii contractului;

4.2.11. La orice comanda plasata, Clientul este obligat sa verifice cadrul contractual din prezentul Document.

4.2.12. Vanzatorul va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, tinand cont si de prevederile aplicabile in materie de protectie a datelor cu caracter personal.

4.2.13. Modalitatile de plata disponibile sunt:

4.2.13.1. plata ramburs;

4.2.13.2. Netopia Payments.

  • Incheierea Contractului la distanta

5.1. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Vanzator atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic/telefonic de catre DASK, in urma receptiei tuturor produselor (dpdv cantitativ si calitativ) din acea comanda. Inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele ce fac obiectul comenzii, Vanzatorul are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil /agreat de DASK (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Vanzatorul nu poate fi fortat sa valideze comanda/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.

5.2. Contractul se considera incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

  • Politica de transport

6.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe Platforma DASK sunt aduse la cunostina Clientului inainte de finalizarea comenzii;

6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este, ca regula generala, de cinci zile lucratoare calculate de la momentul plasarii comenzii. Vanzatorul nu va depasi termenul legal de vanzare de 30 de zile fara a notifica in prealabil Clientul cu privire la o eventuala prelungire. Depasirea termenului de cinci zile opereaza in situatii exceptionale si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al DASK, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda, sarbatorile legale sau alte sarbatori traditionale specifice cumparatorilor de tipul Black Friday, Pink Monday etc.

6.3. Ca regula generala , produsele dintr-o comanda sunt livrare intr-un singur pachet cu un AWB unic (nu se livreaza partial produsele dintr-o comanda).

  • Politica garantiilor

7.1. Vanzatorul respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii nr. 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum.

7.2. Vanzatorul respecta prevederile obligatorii conform Regulamentului (CE) nr. 1.223/2009 precum si ale Regulamentului (UE) nr. 655/2013 care vizeaza conformitatea juridica a declaratiilor despre produsele cosmetice. Cu toate astea, inaintea utilizarii oricarui produs cosmetic care intra in contact direct cu pielea utilizatorului, se recomanda consultarea unor specialisti in domeniu. Vanzatorul nu poate fi tinut responsabil de eventualele reactii adverse ce pot aparea in functie de diferitele tipuri de piele si modul de reactie al acestora.

  • Politica de retur

8.1. Procedura de retragere. Formular de retragere.

8.1.1. Dreptul de retragere – in conformitate cu art. 9 alin. 1 din OUG 34/2014, Clientul are dreptul de a  se retrage din contractul la distanta incheiat cu Vanzatorul, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice. Perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice  incepand de la ziua:

8.1.1.1. la care Clientul intra in posesia fizica a produselor (sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata in observatiile din comanda comunicate DASK);

8.1.1.2. la care Clientul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata in observatiile din comanda, intra in posesia fizica a ultimului produs, in cazul in care au fost comandate bunuri multiple printr-o singura comanda si acestea au fost livrate separat;

8.1.2. Pentru exercitarea dreptului de retragere este necesar sa ne informezi cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin posta sau e-mail la adresele indicate in prezentul Document. In acelasi scop, ne poti transmite la adresele indicate urmatorul formular de retragere:

Catre:

“DASK COSMETICS SRL, cu sediul in Vaslui, Str. Delea nr. 11A, judetul Vaslui

Email: office@da-sk.ro 

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:

Produsele au fost comandate la data[…] de pe da-sk.ro .

Numele cumparatorului:

Adresa cumparatorului:

Semnatura cumparatorului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie):

Data:”

8.1.3. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa ne trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere;

8.1.4. In cazul retragerii, vom rambursa suma primita drept plata din partea Clientului, fara a suporta si costurile livrarii, acestea fiind, potrivit legislatiei in vigoare, in sarcina consumatorului care isi exercita dreptul de retragere din contract fara a-si motiva decizia. Suma de bani astfel datorata de catre Vanzator va fi returnata Clientului fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia de a te retrage din prezentul contract, exceptie facand situatiile in care produsul ce face obiectul dreptului de retragere nu a fost livrat catre DASK. In aceasta situatie, Vanzatorul va contacta Clientul si il va informa cu privire la prelungirea termenului de returnare astfel incat sa poata fi verificata conformitatea produsului returnat prin exercitarea dreptului de retragere. Vom efectua aceasta rambursare in contul IBAN in RON, compus din 24 de caractere comunicat de Client in scris. In oricare caz, nu ti se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari;

8.1.5. In cazul in care Clientul a receptionat produsele comandate, le va expedia fara intarzieri nejustificate la urmatoarea adresa: DASK COSMETICS SRL, Sat Halaucesti, Comuna Halaucesti, nr. cadastral 60036-C1, judetul Iasi, avand numar de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului J37/54/2021, CUI RO43582662, in orice caz in decurs de maximum 14 zile de la data la care a comunicat in scris retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile;

8.1.6. Exceptia de la dreptul de retur – exista la vanzare pe Platforma DASK anumite produse exceptate, potrivit legii, de la dreptul de retragere din contract. Pentru evitarea oricarui dubiu, categoriile in care se regasesc aceste produse sunt urmatoarele: produsele cosmetice, igiena intima, ingrijire corporala (produse care intra sau ar putea intra in contact direct cu pielea), ingrijire par (produse care intra sau ar putea intra in contact direct cu parul) precum si alte categorii de produse similare;

8.1.7. Produsele comercializate prin intermediul www.da-sk.ro sunt sigilate pentru siguranta Clientului. Produsele din categoriile prevazute la art. 8.1.6. de mai sus pot fi returnate numai daca nu prezinta semne de utilizare, acestea facand parte din categoria celor care, odata desigilate, nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii, precum si din motive de igiena, conform art. 16 lit. e) din OUG 34/2014;  

8.1.8. Produsele disponibile spre vanzare pe Platforma DASK, altele decat cele enumerate la art. 8.1.6. de mai sus vor fi returnate, daca este posibil, in ambalajul original. Pentru evitarea oricarui dubiu, Vanzatorul nu conditioneaza Clientul de returnarea produselor in ambalajul original, aceasta fiind doar o recomandare. Cu toate acestea, produsul va fi returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, toate accesoriile si documentele care l-au insotit. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate sau orice alte neconformitati care duc la imposibilitatea punerii la comercializare a produsului, suma achitata de Client putand fi retinuta partial sau integral pentru diminuarea de valoare a produsului, in conditiile legislatiei in vigoare;

8.2. Procedura in cazul neconformitatilor

8.2.1. In conformitate cu legislatia aplicabila, Clientul are dreptul sa primeasca de la Vanzator contravalaorea produsului neconform si a eventualelor cheltuieli cu transportul, daca neconformitatea produsului este din culpa Vanzatorului;

8.2.2. In cazul putin probabil in care Vanzatorul a livrat un produs neconform, Clientul contacteaza Vanzatorul telefonic sau pe adresa de e-mail (date precizate in prezentul Document) in maximum 48 de ore de la momentul livrarii (cu informatii si fotografii). In caz contrar, se considera ca produsul livrat este conform si ca nu se impune despagubirea Clientului de catre Vanzator;

8.2.3. Celelalte conditii de retur se aplica conform art. 8.1. de mai sus. Daca se constata ca produsul a fost adus in starea de neconformitate reclamata de catre Client, se vor aplica dispozitiile art. 8.1.8. de mai sus.

  • Limitare de responsabilitate

9.1. Vanzatorul  nu poate fi tinut responsabil in niciun fel in fata niciunui Client care utilizeaza Site-ul altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii da-sk.ro;

9.2. In limita prevederilor prezentului Document, operatorii, administratorii si/sau proprietarii Site-ului nu sunt sub nicio forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/tranzactie/colaborare etc. care pot aparea intre Client si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului.

  1. Forta majora si cazul fortuit

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora;

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment;

10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit;

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese;

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului;

10.6. Exceptional (fara vina DASK) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului) este posibil ca livrarea produselor  sa nu se poata realiza. In acest caz, Clientul va putea solicita rambursarea totala a platii efectuate.

  1. Litigii

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea produselor etc de pe Platforma DASK si/sau al oricarei comunicari trimise de catre Vanzator Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile prezentului Document “Termeni si conditii”;

11.2. Orice disputa cu referire la prezentul Document care ar putea sa apara intre Client si DASK se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibil, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta conform prevederilor legale aplicabile;

11.3. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, DASK ofera Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune.

  1. Dispozitii finale

12.1. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze;

12.2. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale prezentului Document, precum si orice modificari ale Site-ului/structurii acestuia precum si orice continut fara notificare prealabila a Clientului;

12.3. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. 

  1. Contact si alte informatii

13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu magazinul online DASK, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon (+40) 748 382 455, in timpul programului de relatii cu clientii, respectiv luni-vineri, 08.30-17.00 sau prin e-mail la adresa: office@da-sk.ro.

2021COPYRIGHT DASK COSMETICS SRL